Müügitingimused

Üldised müügitingimused kehtivad Refigure OÜ Refresh e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Refigure OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Üldised müügitingimused on kooskõlas  Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse Müüja toote-, ostu- ning hinnainfost. Müügi ja hinnakirja muudatused        jõustuvad, kui need on avaldatud Müüja e-poes.
Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks 
eelnevad tellimuse tingimused v.a kui seaduses või müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti. Esitades tellimuse Müüja       e-poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

  1. Tellimuse vormistamine
    Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode/tooted ostukorvi ning   seejärel suunduda tellimust vormistama. Tellimuse vormistamiseks    tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv tarneviis.
    Peale tarneviisi valikut tuleb valida sobiv makseviis ning tasuda arve täies ulatuses. 
    Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa         laekumisest Müüja arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse     sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  2. Maksetingimused
    Makseviisideks on Maksekeskuse kaudu Eesti pankade pangalingid
    (Swedbank, SEB pank, Coop pank, Luminor pank ja LHV pank).
  3. Hinnakiri
    Refigure OÜ ei ole käibemaksukohustuslane ja seega toodete hinnad ei sisalda käibemaksu.
  4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
    Tooted postitatakse maksimaalselt kahe tööpäeva jooksul alates müügilepingu sõlmimisest. Tarne on võimalik kõikidesse Omniva / DPD / Smartpost pakiautomaatidesse,  mis asuvad Eesti Vabariigi territooriumil. Tarneaeg on sõltuvalt teenusepakkujast 3(kolm) kuni 7(seitse) tööpäeva.

  5. Toote tagastamine
    Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist, tagastamine Müüja kulul.
    Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning      kasutamata. Toote tagastamiseks palun võtta ühendust Refresh          klienditoega aadressil info@refigure.ee ning seejärel edastatakse Teile transpordikleebis. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba  tagastust Müüjale.                                                                                                 
  6. Vaidluste lahendamine
    Kui Kliendil on Müüja osas pretensioone, tuleb need esimesel võimalusel edastada info@refigure.ee.
    Kui Klient ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.                                                                             
    Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  7. Muud
    Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning poolte vahelisi suhteid         reguleerivatest õigusaktidest.