Müügitingimused

1. Üldised Müügitingimused

1.1 Üldised müügitingimused kehtivad Refigure OÜ Refresh e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Refigure OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Üldised müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse Müüja toote-, ostu- ning hinnainfost.

1.2 Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud Müüja e-poes. Kui Klient on esitanud oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks tellimuse vormistamise hetkel kehtinud tingimused, v.a. kui seaduses või müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti.

1.3 Esitades tellimuse Müüja e-poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

2. Tellimuse vormistamine

2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode/tooted ostukorvi ning seejärel suunduda tellimust vormistama. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv tarneviis. Peale tarneviisi valimist tuleb valida sobiv makseviis ning tasuda arve täies ulatuses.

2.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning kui ei ole võimalik muid kokkuleppeid saavutada, siis tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Maksetingimused

3.1 Makseviisideks on Maksekeskuse kaudu järgmised Eesti pankade pangalingid:

Swedbank
SEB pank
Coop pank
Luminor pank
LHV pank

4. Hinnakiri

4.1 Refigure OÜ ei ole käibemaksukohustuslane ja seega toodete hinnad ei sisalda käibemaksu.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1 Tooted postitatakse maksimaalselt kahe tööpäeva jooksul alates müügilepingu sõlmimisest. Tarne on võimalik kõikidesse Omniva, DPD ja Smartpost pakiautomaatidesse, mis asuvad Eesti Vabariigi territooriumil. Lisaks on võimalik kasutada Itella pakiautomaatide võrgustikku Soomes. Tarneaeg sõltub teenusepakkujast, jäädes vahemikku 3 kuni 7 tööpäeva, Soome puhul võib tarneaeg olla pikem.

6. Toote tagastamine

6.1 Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Tagastamine toimub Müüja kulul.

6.2 Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Toote tagastamiseks tuleb võtta ühendust Refresh klienditoega aadressil info@refigure.ee, ning seejärel edastatakse Teile tagastamiseks vajalik transpordikleebis. Raha tagastatakse Kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist Müüjale.

7. Vaidluste lahendamine

7.1 Kui Kliendil on Müüja osas pretensioone, tuleb need esimesel võimalusel edastada e-posti aadressile info@refigure.ee. Kui Klient ja Müüja ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8. Muud tingimused

8.1 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.