Müügitingimused

Üldised müügitingimused kehtivad Refigure OÜ Refresh e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Refigure OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Üldised müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Lähtutakse Müüja toote-, ostu- ning hinnainfost. Müügi ja hinnakirja muudatused jõustuvad, kui need on avaldatud Müüja e-poes.
Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks eelnevad tellimuse tingimused v.a kui seaduses või müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti. Esitades tellimuse Müüja e-poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode/tooted ostukorvi ning  seejärel suunduda tellimust vormistama. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv tarneviis. Peale tarneviisi valikut tuleb valida sobiv makseviis ning tasuda arve täies ulatuses. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha  (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Maksetingimused                                               

Makseviisideks on Maksekeskuse kaudu Eesti pankade pangalingid  (Swedbank, SEB pank, Coop pank, Luminor pank ja LHV pank).

Hinnakiri
Refigure OÜ ei ole käibemaksukohustuslane ja seega toodete hinnad ei sisalda käibemaksu.

Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Tooted postitatakse maksimaalselt kahe tööpäeva jooksul alates müügilepingu sõlmimisest. Tarne on võimalik kõikidesse Omniva / DPD / Smartpost pakiautomaatidesse, mis asuvad Eesti Vabariigi territooriumil. Lisaks on võimalik kasutada Itella pakiautomaatide võrgustikku Soomes. Tarneaeg on sõltuvalt teenusepakkujast 3(kolm) kuni 7(seitse) tööpäeva, Soome puhul pikem.

Toote tagastamine
Kui kaup ei vasta Kliendi ootustele, on õigus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist, tagastamine Müüja kulul.
Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning    kasutamata. Toote tagastamiseks palun võtta ühendust Refresh klienditoega aadressil info@refigure.ee ning seejärel edastatakse Teile transpordikleebis. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba      tagastust Müüjale. 
                                                                                               
Vaidluste lahendamine
Kui Kliendil on Müüja osas pretensioone,  tuleb need esimesel võimalusel edastada info@refigure.ee. Kui Klient ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Muud
Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning poolte vahelisi suhteid reguleerivatest õigusaktidest.